Gazinglogo

“Den primære udfordring er kontrol af opmærksomhed”

Tilmeld dig mit nyhedsbrev
Please wait

"Synes du, at udvikling er dyr
- så prøv uvidenhed"

Kundeservice træning


“Vi ser for stor kundeafgang. Hvordan kan vi forbedre vores serviceniveau og reducere antallet af kunder der forlader os?”

For de der har ansvaret for at levere førsteklasses kundeservice forsvinder presset aldrig. De lever med konstant viden om, at skulle standarden for service falde, så er en tidligere tilfreds kunde hurtigt på vej ud af døren. På trods af den viden, så har de sjældent en klar opfattelse af hvad der skal til at undgå det. 

Se service fra et kundesynspunkt med Gazing
Gazing Mindset Customer Service System er baseret på den erkendelse, at kundeservice handler om opfattelse: ikke hvad der sker i en given situation, men hvilken følelse kunden sidder tilbage med.

Med Gazing vil serviceteams lære at “lokalisere” præcis hvor kunden er på servicerejsen og hvad der med stor sandsynlighed sker inde i kundens hoved. Dermed øges servicemedarbejderes evne til at få kunden til at føle sig værdsat og forstået.


Overordnet: brug service til at vækste din forretning
Vi fokuserer ikke blot vores indsats på de dedikerede kundeservicemedarbejdere. Gazings karakteristiske tilgang bygger på en klar forståelse for hvilke udfordringer virksomheder står overfor i et større perspektiv:

  • at forstå at kundeservice spiller en afgørende rolle i evnen til at skabe vækst, både på grund af stigende kundeomkostninger og dårlige anbefalinger
  • at en klart defineret og velgennemført servicestrategi kan kun opretholdes hvis den er forstået og integreret på alle niveauer i organisationen

    Kunderservice kurser med ekstra indsigt….lad os tale sammen.
    Jo før det sker, desto hurtigere kan vi hjælpe jer med at se service fra jeres kunders synspunkt.