DB med crosshair til forside

“Den primære udfordring er kontrol af opmærksomhed”

Tilmeld dig mit nyhedsbrev
Please wait

"Synes du, at udvikling er dyr
- så prøv uvidenhed"


Nyhedsbrev maj 2015
Ser denne mail ikke rigtig ud så se den i din browser

Lige til højrebenet...

 
NÅR DU TALER TIL MIG, TALER DU TIL 1000....

Ser du "House Of Cards?"

Successerien kører på 3. sæson og er fyldt med eksempler på alt det værste som mennesker kan byde hinanden for egen vindings skyld.
I første sæson har den ivrige journalist Zoe et opgør med sin chef, redaktøren på et stort anerkendt dagblad. Zoe opfører sig som en regulær b..ch, og chefen besvarer hendes opførsel med ligeså dårlig adfærd. Og her kommer pointen så; Zoe er iskold og siger roligt til chefen...“but remember, these days, when you’re talking to one person,
you’re talking to a thousand.”
Stadig stående foran chefen smider hun et "tweet" på TWITTER som omgående starter en bølge af negative reaktioner mod såvel chefen som dagbladet fra omverdenen. Det vil formentlig kunne mærkes og måles på salgstal, kundetilfredshed, intern mentalitet m.m.

 

Der skal 10 gode til at opveje 1 dårlig

Jeg synes det er et smukt eksempel ud af mange på de udfordringer det er som menneske, at kontrollere sin adfærd med omtanke på virkningen. 

Alle ved det godt, færre lever efter det: prisen for den behandling virksomheder giver deres kunder er i dag mere kontant, større i omfang og dyrere at genoprette.
Well, hvorfor sker det så dagligt at virksomheder kommer i den offentlige gabestok på diverse platforme der ikke har nogle grænser?
FORDI MENNESKER IKKE ER MASKINER!
Virksomheder bruger kæmpesummer og uanede ressourcer på marketing, branding og alle mulige andre fine koncepter for at gøre sig lækre overfor deres kunder. Men i forreste række er det mennesker der møder kunderne, og de har en kæmpe indflydelse på hvordan kunderne vurderer virksomheden. 
Medarbejderne der møder kunderne SKAL udvikles og uddannes for at imødegå den giftige situation at blive hængt ud...retfærdigt eller ej, og det bør man blandt andet gøre med fokus på:

  • FORSTÅ HVORDAN KUNDER TÆNKER OG TRÆFFER BESLUTNINGER
  • KEND KUNDER PÅ DERES ADFÆRDSTYPE OG INDRET DIG DEREFTER
  • LÆR VÆRDIEN VED GOD KOMMUNIKATION - OG PRISEN FOR DÅRLIG
  • FORSTÅ FORSKELLEN PÅ OM "DU SÆLGER ELLER KUNDEN VÆLGER"
  • FÅ DINE KUNDER TIL AT ELSKE DIG, OGSÅ SELVOM DE IKKE KØBER LIGE NU
  • ACCEPTÈR AT MENNESKER ÆNDRER ADFÆRD UNDER PRES
Dette og meget mere er det mine kunder ønsker når de vælger SALG&FOKUS som deres samarbejdspartner til at hjælpe dem i salgets realiteter. Blandt andet får de stor viden om god salgsadfærd gennem den sjove og relevante aktivitet "Heart Selling". Den kan du læse om her: HEART SELLING - ET SPIL OM SALG OG ADFÆRD 

Vil du blive klogere på hvordan du får 1000 ambassadører fremfor 1000 der vælger dig fra? Så investér lidt tid til en inspirationssnak med SALG&FOKUS. 

Kontakt mig her: JA TAK, EN SAMTALE MED GARANTI FOR VÆRDI!


 


De bedste ønsker om succes med dit salg,

Danny Bærtelsen
Salgsmentor
Danny Bærtelsen
- din wingman i salget
SALG&FOKUS hjælper virksomheder der vil arbejde seriøst med at forbedre deres salgsindsatser til at nå deres mål 
VIL DU HAVE FLERE KUNDER ELLER SÆLGE MERE TIL DEM DU HAR?

RING 20 30 27 90 

- MÅSKE KAN JEG HJÆLPE DIG!
GAZING
SALG&FOKUS er akkrediteret partner til Gazing Performance Systems

Se mere om GAZING
AVIS
Læs hvad AVIS siger om Gazing salgstræning
Her får du mere info om SALG&FOKUS
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
LinkedIn
LinkedIn
WWW
WWW
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
YouTube kanal
YouTube kanal
 
DEL ENDELIG DETTE INDSPARK HVIS DU KENDER NOGLE DER KAN HAVE GAVN HERAF


Copyright 2010 SALG&FOKUS, All rights reserved.
Tilmeld dig nyhedsmailen
Afmeld dit abonnement    Opdater dine oplysninger 






This email was sent to *|EMAIL|*
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences
*|LIST:ADDRESSLINE|*

*|REWARDS|*